loading...
سایت شعر فارسی
:| بازدید : 454 شنبه 04 شهریور 1396 نظرات (0)

پیله ی تنهایی من...

جهانِ اندک من...

ای آشناترین واژه ی پر ابهام

ای تو انتظار لحظه ی شکفتنِ بوسه

ای تمناترین دعای من

ای باران 

ای تو؛

مرا با خودت ببر

دست های مرا بگیر

از جهانی که ساخته ای 

دور کن مرا

شهری بساز برایم این بار

پشت پلک های شب زده ات

واژه هایم را پنهان کن

در کنج پستوی خیال...

جهان ما دیگر شعر نمی‌خواهد

این بار برای من

یک‌ سبد بوسه بیاور

پیشانی خواب هایم را ببوس

و من در بیداری، دست های تو را...

پیله ی تنهایی من؛

جهانِ‌ اندک من را

همین خیال تو می‌سازد 

هر شب...

بیا اگر‌ 

مسیر جهانم را از یاد نبرده ای...

 

از کتاب مجموعه شعر جایی حوالی باران 

نویسنده: #علیرضا_اسفندیاری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1400
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 349
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 371
  • بازدید ماه : 4,003
  • بازدید سال : 5,497
  • بازدید کلی : 125,618